W proponowanym przez nas rozwiązaniu recykling i innowacje łączą się ze sobą zwiększając ekologiczny charakter naszych produktów poprzez wydłużenie cyklu życia torby.
To właśnie wydłużenie cyklu życia torby jest dla nas najistotniejszym elementem z punktu widzenia tego ekologicznego jaki i marketingowego.
a) sprzedaż papierowych toreb pochodzących z recyklingu (70% papieru użytego do produkcji pochodzi z recyklingu),
b) wdrożenie innowacyjnego modelu sprzedaży mającego na celu wydłużenie cyklu życia toreb.
a) wprowadzenie na Polski rynek marki, pierwszego rozpoznawalnego producenta toreb spożywczych,
b) zastąpienie logo (obecnie dominującego na reklamówkach) ciekawą grafiką,
c) wprowadzenie do punktów handlowych stojaków pozwalających klientowi na wybór torby z co najmniej 3 różnych propozycji,
d) regularna wymiana modeli (grafik) na stojakach (wymiana modeli np. raz w miesiącu).
a) Twoje logo umieszczone na torbach przyciągających wzrok,
b) torby z Twoją reklamą używane częściej niż jeden raz, dłużej niż przez 25 minut.