Jesteśmy alternatywą dla nudnych i nieestetycznych plastikowych reklamówek dominujących w punktach handlowych oraz ciekawą ripostą na wprowadzoną opłatę recyklingową.
Założeniem firmy jest sprzedaż (produkcja) papierowych toreb pochodzących z recyklingu.
Misją firmy jest zwiększenie popularności, atrakcyjności papierowych toreb pochodzących z recyklingu poprzez wprowadzenie innowacyjnego modelu sprzedaży.
Zgodnie z wymaganiami UE dot. ograniczenia zużycia plastikowych reklamówek 1 stycznia 2018 r. weszła w życie opłata recyklingowa w wysokości 0,25 zł brutto dla sprzedaży 1 szt. plastikowej reklamówki o grubości do 50 mikronów.
Celem wprowadzenia opłaty jest ograniczenie zużycia plastikowych reklamówek. Obecnie statystyczny Polak zużywa średnio 300 reklamówek foliowych rocznie, Niemiec 60, a Duńczyk 4. We Francji, Australii, RPA, Japonii, Kenii obowiązuje całkowity zakaz sprzedaży plastikowych reklamówek w sklepach spożywczych.
Mając na uwadze powyższe prognozuję się w kolejnych latach wzrost opłaty recyklingowej celem dalszego ograniczenia zużycia plastikowych reklamówek, bądź wprowadzenie całkowitego zakazu sprzedaży plastikowych reklamówek.